Translate

dinsdag 15 april 2014

Grrrrrr...

Weer een project afgerond! Geen W.I.P's meer!

Carol uit ' Where the wild things are' is klaar en bijzonder angstaanjagend al zeg ik het zelf. Hopelijk is mijn schoonzus er ook blij mee (ik denk het wel).

In principe is het patroon van Allison Hoffman van CRAFTY is cool goed te volgen maar omdat ik moeite had met het vinden van de juiste kleuren is deze Carol iets groter (27 cm) dan het origineel en heb ik een beetje moeten improviseren bij het haar en de baard. Het haar, baard en de staart zijn nog extra opgeborsteld voor het harige effect. Zie hieronder het resultaat en ja je ziet het goed...ik ben opnieuw begonnen na het vorige blog over Carol, ik was niet tevreden over de kleur van zijn kop. Het valt soms niet mee om een perfectionist te zijn ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten