Translate

maandag 16 juni 2014

Vorige week

Een drukke week met lekker Hollands weer, het vliegt alle kanten op.

Vorige week ben ik begonnen aan het verjaardagcadeau voor mijn nichtje die in juli alweer 8 jaar wordt. Ik heb haar zelf een patroon laten kiezen en was verrast over de uitkomst. Zie hier het begin en nee, het is geen mandala (had gekund) maar een vloerkleed. Er volgen nog een stoel, een mand en een paar kussens. De kleuren heb ik zelf uitgezocht aangezien haar lievelingskleur zwart (waar is toch die tijd gebleven dat het nog roze was) is. De stoel wordt donkerblauw, dat is ook bijna zwart...


Afgelopen weekend hebben wij eindelijk de achtertuin eens aangepakt en met een no-budget toch een mooie border gemaakt. Wanneer de planten zich een beetje thuisvoelen op hun nieuwe plekje maak ik nog een 'na' foto.


En afgelopen week heb ik mijn mandala voor Yarndale op de post gedaan naar Skipton. Nou maar hopen dat de envelop goed aankomt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten