Translate

donderdag 10 juli 2014

Moesson

Wat een regen de afgelopen dagen, ik overdrijf niet als ik zeg dat het hier (Twente) 2 dagen aan een stuk door het geregend.

Gisteren ook begonnen met een nieuw project. Een sjaal voor mijn moeder, die volgende week jarig is, en wel van Noro wol. Ik kon moeilijk kiezen uit de grote hoeveelheden mooie wol en patronen.
Keuzes voorgelegd aan manlief en toevallig kozen hij en ik voor hetzelfde patroon.
Dus ben ik begonnen aan de sjaal in groen, blauw en bruintinten. Het patroon Windowpane kwam ik tegen bij Blij dat ik brei en via Ravelry is het patroon van Adrienne Lash gratis te downloaden.
Ik heb gekozen voor Noro Taiyo 4 Ply, kleurnummer 58



En ik haak nog steeds verder aan mijn Afrikaanse bloemen project. Ik heb er nog steeds niet genoeg...



Het einde van het schooljaar is aangebroken en manlief is weer overspoeld met cadeautjes, lieve briefjes, tekeningen, kaarten en bloemen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten