Translate

vrijdag 1 mei 2015

Alweer een afscheid

Er lijkt wel een patroon te ontstaan, opnieuw afscheid nemen van een naaste collega. We hebben er een gezellig afscheid van gemaakt met koffie, koeken, bloemen, cadeautjes en natuurlijk een mini-me!
Een nieuwe uitdaging, de eerste pop met een broek en kort haar.

Nu lijkt het net of er aan de lopende band collega's vertrekken maar dat valt wel mee of zou het te maken hebben met mijn afscheidscadeaus....;-)

There seems to be a pattern, another colleague leaving us. So I made another mini-me. We had goodbye coffee, cake and crochet on her last day. 
This doll did have some new challenges for me, short hair and jeans.

It may look like a lot of colleagues are leaving but that's not really the case. Maybe it has something to do with those cute crochet dolls...;-)





Het haar was even puzzelen, hoe krijg je het recht overeind?

Her hair was a bit of a challenge, how do you get the hair to stand up?


Ook deze lieve collega vond het cadeau geslaagd!

Another happy colleague!

4 opmerkingen:

  1. Wat mooi!
    Ik heb het boek ook, maar er nog nooit wat uit gedaan.
    Heb je de poppen met katoen gehaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi!
    Ik heb het boek ook, maar er nog nooit wat uit gedaan.
    Heb je de poppen met katoen gehaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ze zijn inderdaad gehaakt met katoen (catania) daar heb ik nog nog een hele voorraad van ;-)

      Verwijderen