Translate

maandag 31 oktober 2016

Terug van weggeweest

Het is alweer een lange poos geleden dat ik mijn laatste blog plaatste. Niet perse de bedoeling maar soms loopt het zo. Dan loopt het even niet zo lekker, werk of privé. Is de inspiratie even op of ben je over geïnspireerd (ja, dat kan ;-)).
Maar ik ben terug en heb er zin in om mijn creativiteit te delen.
Ook al.  heb ik niet geblogd, ik heb zeker niet stil gezeten. Het was een zomer vol verrassingen en avonturen.
Zo haalde ik eindelijk mijn rijbewijs, na 2 jaar ploeteren, in 1 keer geslaagd!
Kochten we onze eerste tweedehands autootje in prachtig blauw en rij ik regelmatig en met veel plezier rond.
Reden we op onze nieuwe tweedehands trekfietsen door het prachtige Noord Holland.

Bezocht ik de tentoonstelling Breien in Leeuwarden.

Ben ik eindelijk begonnen aan het schilderij dat al bijna 2 jaar op mij wacht.
Gaven we weer een workshop tijdens de Kinderboekenweek.

Haakte ik diverse leuke projecten en kocht ik vele bolletjes wol.

Zo begon ik weer veel nieuwe projecten en haakte ik deze niet allemaal af...
Het allerbelangrijkste...ik ben verlost van mijn haakblessure!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten