Translate

woensdag 1 oktober 2014

WIP's

Mijn hemeltje, mijn hoofd, wolvoorraad en wip's beginnen langzaam vol te lopen maar waar haal ik de tijd vandaan om het allemaal uit te voeren. O ja, laten we vooral het grote schilderij voor mijn tante niet vergeten, het moet toch echt eind november klaar zijn.

My head is full of ideas, projects and wool but where do I find the time to finish all these projects. I already have at least 4 bigger crochet projects and I have to do a painting for my aunt before the end of november as well.

WIP 1 + 2
Ik heb nog 2 Noro sjaals in de wachtrij, helaas moet ik wol bijbestellen om ze af te kunnen haken.

I'm busy crocheting 2 Noro shawls (one for my mother and one for myself) but I have to order some extra wool in order to finish them.


WIP 3
Het kussen van Drops Paris  voor onze, inmiddels niet zo nieuwe bank, met zigzag patroon, het vordert maar er moet nog wel een stukje bijgehaakt worden.

I wanted to crochet a cushion for our new sofa, but there is still a long way to go. I do love the zigzag pattern.


WIP 4
Een kraamcadeautje waar ik veel later mee had kunnen beginnen wat de baby komt pas in januari maar ik vond het patroon van Tom de Tijger (Zoomigurumi 2) zo leuk dat ik het natuurlijk uit moest proberen.

I still have plenty of time to finish this present, the baby is not due before january but I absolutely love this tiger pattern and could wait no longer to try it and add another WIP to my ever growing list.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten