Translate

dinsdag 20 januari 2015

AmiguruME

Bij afscheid nemen hoort ook een cadeautje en dan het liefst zelfgemaakt. Ik had het boek AmiguruME van Allison Hoffman al een tijdje in huis maar had nog niets uit het boek geprobeerd.

I bought Allison Hoffmans book AmiguruME and I've made this AmiguruME doll for a colleague of mine, as a going away present.


Het afscheid van een collega bracht een goed moment om het boek in te duiken. Met het boek kun je je eigen mens samenstellen en voorzien van accessoires. Pumps, blazers, hoeden, je kunt het zo gek niet bedenken. Je eindigt eigenlijk met een ' blanco' pop die je vervolgens helemaal kunt stylen.



Volgens mij was ze er erg blij mee. Ik trouwens ook, een bijzonder geslaagd project! De AmiguruME voor het volgend afscheid zit alweer in de naald.

It was a great success, she liked her little mini-me very much, as did all of her colleagues.


5 opmerkingen:

  1. We think this wonderful little doll looks really like you :) Great work!
    Greetings from Germany
    Jana and Aimee from JaimeesWelt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las al over dit boek maar twijfelde om het te kopen. Nu ik zie dat je er werkelijk toppie poppen mee gemaakt krijgt, ga ik het ook bestellen! Jammer dat ik geen volg-knop vind op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik las al over dit boek maar twijfelde om het te kopen. Nu ik zie dat je er werkelijk toppie poppen mee gemaakt krijgt, ga ik het ook bestellen! Jammer dat ik geen volg-knop vind op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Klaartje Nel, het boek vind ik zeer de moeite waard, er staan zoveel mogelijkheden in en de rest is eigen creativiteit. Ik heb ontzettend veel plezier aan het haken van deze poppen. O ja, ik heb inmiddels de 'volg-knop' weer toegevoegd aan mijn blog. Groetjes Martine

      Verwijderen
  4. Ik zag het boek ook eerder al, maar nog geen creaties uit gezien! Die is ook heel mooi gehaakt! KNAP werk,
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen